Höst och plugg

Några från igår och idag, ser ni hur fina löven är nu och detta ljus som jag tycker är så speciellt för hösten är varje klar kväll just nu, så himla fint!
Det har varit riktigt pluggstuga i två dagar nu, speciellt igår när jag, Annie, Jonna och Maja pluggade nationalekonomiska teorier hos Annie och jag vill tro att vi fick lite mer klarhet kring det iallafall, även om det är ett stort område!

Jag drog iväg på jazzdans vilket blev sista dansen för denna veckan då dagens street blev inställd för utbildningsmässan ikväll! Tänkte åka upp på den för att se esteternas föreställning men träffade Alma och drog iväg på ett spinningpass istället! ;)
Idag skrev jag även årets andra prov- Rätten och samhället vilket är mitt individuella val och det gick förvånansvärt bra, jag måste tro mer på att jag kan och skippa provångesten, onödigt!
Btw är jag riktigt överväldigad över hyr intressant jag faktiskt tycker att juridik är!!

Är riktigt trött men ska ändå sätta mig med samhällsböckerna nu en stund! Diskussion kring det med mamma är det bästa, det ger så mycket! Ska ta och sova snart då jag är såså trött, men det allra bästa är att veta att man har sovmorgon imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback