Kanelbullens dag

Godkväll tisdag!
Trots världens absolut sämsta kväll igår med ångest blev det en så mycket bättre dag idag!
Man behöver sånna bryr ibland för att komma igen!..

Dagen rullade på rättså segt med en seg natuekunskapslektion på slutet där effektiviteten under dagen faktiskt sinade lite!

Jag och Alma tog bussen hem och gick in på Ica på jakt efter kanelbullar idag på kanelbullens dag! Sorgligt nog fanns det inga nybakta hemma i år och inte fanns det på Ica heller så vi gick till Coop där det fanns extrapris på dessa ovan, de dög mer än bra!

Dansen ikväll var en av de bättre träningarna på modern och jag hade så himla kul idag, kom in i det så bra!
Har dessvärre varit otroligt trött idag och inte blir det bättre av att jag lägger mig sent! Bara så typiskt mig ju!

Morgondagen bjuder på en lång skoldag, samhällsplugg med Annie, Jonna och Maja och sedan dans igen! Redan onsdag imorgon, lets do thiiis!
Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback