Höstrusk

 
Godkväll, här är jag sen som vanligt! När jag kommer hem från träningar eller dansen har jag verkligen så svårt att ta tag i att äta och duscha för är bara så trött och ont i musklerna och såklart är mobilen prioritering, big no no!
Vet ni förresten vad som hände idag? Jag glömde mobilen i bilen när mamma skjutsade mig, vem glömmer ens sin mobil? De tär det första man tänker på, men jag överlevde tro det eller ej och aningens mer social är man faktiskt! 
Dagens dans var street och det var mycket freestyle idag vilken är en stor del i street och också den mest nervo, men man blir bättre och bättre och de tär ju så kul!!
 
Som sagt känner jag mig stressad i princip hela tiden, det är alltid något och just nu bär jag på ångesten med två stora prov nästa vecka och en inlämning imorgon, men man tar ju sig igenom allt som alltid!
Jag märkte även igårkväll och idag hur höstigt det har blivit på bara en vecka, några dagar. Vi har gått från otrolig sensommar till regn på tvären, blåst och mörker, men när det smattrade mot rutan på rummet när jag nyss kom upp var det rätt mysigt ändå! Finns mycket fint med den här tiden på året också och det är närmare jul!;) 
 
Imorgon är det ju faktiskt fredag igen och helg på ingång vilket som alltid är så välbehövigt. Jag ska väl se till att umgås med vänner, träna HIIT på lördag på Petra och Claras pass, de två tillsammans kan ju inte bli annat än bra alltså, även äta gott, dra på något spontant får man väl hoppas på, PLUGGA och VILA! Det sistnämnda låter som mina söndagar, hehe! Godnatt på er!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback