Lördag

 
Här är lite små bilder jag snappade upp i Värnamo idag, de är vil hit man åker som längst när man bara ska inhandla de där små viktiga sakerna. 
Jag hittade skor till dansen som tänkt och fick även med mig lite nya träningskläder och en tröja hem så jag var nöjd! Även mamma och Albin hittade vad de skulle. 
I eftermiddag åkte jag och mamma ner och tittade på det sista av a-lagsmatchen och sedan på Elin när hon hade match direkt efter! Jag körde förresten både dit och hem och det var riktigt lätt trots att jag inte kört på länge, dessvärre körde jag en liten bit med handbromsen nere, inte konstigt det luktade bränt i bromsarna! ;)
 
Jag var hemma rätt sent, Malin var här en stund och det bjöds på skink-och broccolipaj precis som jag önskade, kan inte bli mycket bättre!
Var som planerat hos Alma igår och vill bara att tiden ska gå lite fortare så hon blir lite friskare för det mesta är lite tråkigare just nu alltså.
Även om det varit en väldigt lugn dag så var den välbehövlig, och välbehövligt blir det imorgon också, har tänkt plugga och träna i vanlig ordning men också spola upp ett bad, ta ansiktsmask, måla nalar och bara vara med mig själv lite! Det ska bli såå skönt!
 
Tröttare än tröttast här ska nog snart sova och det känns ju oerhört skönt att vi har studiedag på måndag så söndagsångesten är knappt märkbar imorgon! Hoppas ni har en fin helg!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback