Mys

Ikväll var jag, Annie, Jonna, Julia och Maja hos Moa för tacokväll och mys med snack om allt mellan himmel och jord vilket kändes väldigt behövligt!

Det var riktigt mysigt och kul och jag är tacksam för mycket just nu, människor och tillfällen, ibland känns allt rätt bra alltså!

Vid ett nångång när vi alla slumrade till begav vi oss hemåt, jag har nu suttit och tittat lite på min bror och hans kompisars lan här nere i källaren men nu ska även de sova så då får jag väl göra det med!

Är såå trött men som vanligt orkar jag inte ta tag i att fixa mig för att sova! ;)

En supermysig fredag hörrni, hoppas ni också haft det och nu är det ju faktiskt första oktober, vilket känns helt galet!! Tiden går fort!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback