Senaste

 
Här har ni en från igår när Gärdeskolans alla tvåor skulle ut på Gärdetrajet, en heldag på Isaberg med kanotpaddling, skogsvandring och samla kontroller och utmed hela vägen fanns det stationer man gjorde i lag. Jag, Annie, Maja och Jonna klarade väl det hyfsat bra, det gick riktgigt bra i början men när man är jättehungrig går det inte kasta en boll så bra tydligen och när dessutom drickan är slut vid lunch för att vi var några av de sista... riktigt svettig dag med många uppförsbackar som känns i lår, ryggslut och rumpa. Men riktigt skönt och lite kul hade vi nog ;)
 
Ja, tyskarna har ju åkt hem i lördags och jag försökte blogga i helgen men bilderna ville inte samarbeta så Göteborgsbilder få komma så småningom. Det var en riktigt kul dag i fina Göteborg iallafall, även om min energi var något låg efter en oerhört intensiv vecka! Det var verkligen riktigt skönt när de åkte hem måste jag säga, varit tufft när man varit så olika personligheter, men generellt har det gått så bra som det bara kunnat och fina svenska vänner har jag!
Liseberg var dessutom så himla kul, åh vad jag längtat efter att få komma dit denna sommar!
 
Vädret har verkligen varit på topp denna veckan men nu ser det faktiskt ut att gå mot kallare tider, rättså skönt tycker jag nästan. jag tycker det är så svårt att klä sig i detta väder varm som jag allid är!
 
Dansen har börjat med!! Modern, jazz och street är ordningen på mina klasser jag tar och de ligger på tisdag, onsdag och torsdag. Det är intensivt med så ofta, men jag gillar det, dansen är ett sätt att släppa loss som få andra ställen, det är en själv, sin kropp och gruppen! 
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag känner hur alla möjliga spänningar denna veckan haft kan släppa lite, plugget kan vänta lite till söndagen och jag ska ha en så skön fredagkväll och göra något mysigt på lördagen, ännu en fredag på ingång och jag ser fram emot den! 
 
God natt på er!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback