Söndagen

Här är massa bilder från i söndags då vi först var i Hestra med hela gänget och paddlade kanot och gick en tipspromenadrunda, det funkade men jag var så väldigt trött denna dag!

Väl hemma blev det inte mycket vila men jag hade en av de mysigaste kvällarna på länge faktiskt!
Jag, Julia, Annie, Clara och Ida tog med vära tyskar på moppetur till Borlången där det grillades korv, togs ett sista dopp för i år (förmodligen), grillades marschmallows som blev smore's och pratades och skrattades i många timmar!

De såg väldigt imponerade ut av lilla Borlången och många bilder togs! Det är kul att vi är så härligt gäng på orten!

I två dagar nu har jag gått i skolan, medan tyskarna varit iväg på andra aktiviteter! På kvällarna har vi setts allihopa igen, spelat kubb och idag har jag träffat Alma, lagat tacos och tittat på Annies volleyboll med tyskarna!

Jag och Bianca som tjejen som blr här just nu heter, cyklade även med Julia och Josy till henne för att titta på Idol och Top Model och äta chokladbollar! Det blir faktiskt inte bättre än så dessa dagar!

Imorgon ska tyskarna följa med i vår skolundervisning och därefter ska vi alla tjejerna härifrån till Ullared! Bambu på torsdag och Göteborg på fredag, schemat är späckat hörrni, hinner knappt med mig själv just nu och än mindre plugget, god natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback