Tisdagen

Här är lite från igår när jag hade eget litet spa och alltså bada är så underskattat, det är ju verkligen såå skönt!!

Godkväll och hej ny vecka! Fast imorgon är det ju faktiskt redan onsdag, den här studiedagen gav en kortvecka och det är verkligen inte mig emot!

Dagen har bjudit på långa och många lektioner med halvfyrabussen hem, mat och sedan ner till bussen och modern/nutids dans ikväll och idag hade jag verkligen feeling! Det är lite speciellt det där och man går in i sig själv på något sätt, det var en riktigt härlig träning!

Efter det tog jag moppen till Alma direkt för att lämna ännu en bok, nu är nog hela hennes skåp hemma hos henne! Vi satt och snackade en stund, som turtur är så är hon mycket friskare!

Imorgon är det ännu en lång dag och jazzdans på det! Däremellan hade jag tänkt trycka in lite religionsplugg men vi får se hur det blir på den fronten om jag känner mig själv rätt! ;)

Nu ska jag föna håret och packa i ordning väskan, sent ute som vanligt kan man väl säga! Det ska bli såså skönt att sova, det sbsolut bästs och jag har varit så trött idag alltså!

Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback