Ullared

Igår efter skolan bjöds det på en tripp till Gekås i Ullared med alla tjejerna, vilket jag tror de allihop uppskattade för några fyllda korgar fanns det allt!

Jag fick med mig lite småskit hem jag med, sedan åt vi utanför varuhuset allihop och jag och mamma delade på en supergod pizza!

Man är verkligen så himla trött nu om kvällarna och idag märkte jag dessutom hur mycket jag behöver plugga på i helgen, tog med mig halva skåpet hem liksom, riktigt tur att de åker hem på lördag alltså!

Nu ska jag duscha och fixa om mig lite för att piggna till för om två timmar är vi på tåget påväg mot Bredaryd och Bambu!
Träningsabstinensen är förresten på topp nu, är ju dessutom förkyld så vila var behövd, men nu är det snart över så nu ska det tränas, känner verkligen att det fattas mig just nu!

Ha en bra torsdagkväll hörrni, imorgon är det fredag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback