Uppis

Även denna skolvecka börjar dra ihop sig till sin ända och det är alltid lika skönt stt vakna till fredag, ska vekligen njuta imorgon av min sovmorgon, för jag ska absolut se till att bli väckt i tid! Inte om förra fredagen när jag stressade ihjäl mig, phu!

Det varen sån där lång dag idag men ändå hann jag trebussen hem! Vi hade sista tyskalektionen med denna tillfälliga lärare vilket var superskönt, tydligen hade vi vikarie på svenskan, hade en företagsekonomilektion som gick lite sådäär, behöver få in det där med bokföring med momsen, den lilla detaljen! Måste säga att psykologin var väldigt intressant idag, otroliga teorier om mördarens psyke, det var riktigt spännande! Även juridiken imorse, vi diskuterade förtsl på nätet och Instagramupproret!

Ja nu fick ni veta mycket onödigt om mina ämnen!

Tog mig till Claras HIIT-pass som jag tänkt länge och alla ni som bor här i min ålder borde testa, riktigt kul och väldigt bra upstyrt!! I tron om att dansen böejade senare än vad den gjorde tog jag en för sen buss och kom lite för sent, men jag slängde mig in i det och det var riktigt kul idag!

Förövrigt har det varit en så blandad dag, varit generellt glad, levt lite på tom mage och velat gråta ibland när det bara tar emot!

Morgondagen börjar med sovmorgon och följs av en kort dag, därefter ska jag hem och bara vilaa och städa! Hela min kropp gör ont just nu vilket jag tror till största del beror på tabletterna, men det är ju biverkning..
Kl halv 6 har bror min sin sista utomhusmatch så den har jag lovat fota och visst ska det bli roligt att damma av kameran lite, älskar!
Jag ska dessutom försöka se till att åka till saknade Alma i helgen, den stackarn är sjuk så ska överraska henne med lite plugg!

Godnatt på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback