Friyay

Skriv inläggstext 

Dagen i snabba pics! 

Äntligen kom fredagen och den efterlängtade helgen och måste säga att jag med gott samvete åkte hem idag, har haft en så bra vecka generellt, positiva tankar äe a och o! 
Vi fick reda på att engelskan var inställd och slutade därför redan vid tolv, så efter en ansträngande timme med logaritmer och pq-formlar gick jag, Jonna och Annie ner till Chili Thai för att äta buffé! Det är min första gång att äta där och jag är inte besviken, riktigt gott och så mysigt! 
Vi gick en sväng till Lindex innan vi tog bussen hem, hur bra är de inte?<3

Redan där nånstans bestämde jag mig för en springtur och det blev en runda på närmare 8 km löpning, vilket var ett tag sedan sist så det känns i benen! Men efter det passet kände jag skönaste känslan på länge!
Jag gick en sväng med Alma till Coop, träffade Lisa och åkte lite moppebil, var lite till med Alma och vi bestämde lite spontant för en tripp till Halmstad imorgon, ååh så mys och precis vad jag behöver denna helg!<3 Jag får dock hålla i pengarna, det behöver sparas! 

Godnatt på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback