Hej igen

Vet inte riktigt varför det har ekat tomt här i en vecka nu, tiden bara rullar på så fort!!


Resten av lovet spenderades med lite längdskidåkande i Ätran, övningskörning, BIO med Fifty shades och alltså jag älskade den, djupet och kärleken, så himla fint liksom och den hade en mer spännande handling än första! Nu blir det till att läsa ut sista boken med, måste veta vad som händer ju!

Det blev helg igen och jag umgicks med Alma och Elin! På söndagen var jag, Lisa och Ebba tre timmar i Åtteråsskolans sporthall för en barngymnastikinsirationsdag, oj vad långt ord! Det var riktigt givande ändå och visade sig så även på måndagen då det kändes som det blev en riktigt bra gympalektion för de små! Klapp på axeln till oss! Drog även på ett spinningpass för att cykla av tröningsvärken sedan HIITen, helt galet skönt!

Måndagen kom som en smäll tillbaka med alla läxor, till vardagen och allt som ska göras så det får väl bli lite prioritet på det, även om jag som nu helst bara vill sova, ögonlocken vill det iallafall! 
Dagen gick riktigt fort ändå, med skridskor på idrotten och en lång dryg tyskalektion! Jag fick skjuts av Carro hem, så tacksam och har sedan dess suttit med svenskan framför mig! 
Igår hade jag dans, idag blir det dans och även imorgon blir det dans och sen är det ju näästan helg, vi får kämpa på! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback