Latest

En vecka har gått och jag är riktigt näjd med vad som från början kändes som en omöjlig vecka att ta sig igenom, men det är bara ännu ett bevis på att inget äe omöjligt! 


Vi har haft skridskolektion i skolan för andra gången, jag har tränat och dansat och haft ångest för prov! Jag har stressat till bussen varenda gång, menar verkligen varenda också, jag är en tidsoptimist!

I torsdags begav vi oss till Isaberg på friluftsdag och jag hade en väldigt bra dag i backarna och i restaurangen med tjejerna ovan! Det är liksom dem som gör mina dagar och gör att det vardagen blir lite roligare!<3
Fredagen kom tydligen till slut oxh efter ett Book test på engelskan som jag skrev som bara den, kunde jag ta bussen hem och glad var jag för nu har vi LOV! 

Det är mitt första sportlov jag kan minnas någonsin som jag är hemma, ja har alltid varit på skidsemester i Åre eller nu senast- Alperna och jag saknar det såå mycket, det är liksom ett behov just nu! :(( 
Jag får se framemot annat istället och nöja mig med Isaberg för i år...

Våra familjevänner kom igår och åkte idag och vi hade en så mysig gårdag med god mat (mycket god mat), årets första semla, massa lek med pojkarna, ut på utflykt för lite skridskoåkning, dock inte för min del och mys på kvällen med kusinerna också och då umgicks jag med Elin mestadels hela kvällen och gick en behövlig runda ute! 

Det har varit två intensiva men ändå lugna dagar och idag har det varit otrooligt lugnt, för lugnt för min smak och jag blir så lätt rastlös! Jag körde ett pass cirkelträning ikväll och min träningskompis var så otroligt peppande och fick mig att köra 100% hela tiden, grym!! Stärker glädjen enormt, vilket jag behövde en dag som denna! 

Planerna för lovet är få och jag hade mer än allt annat just nu velat gå på The Weeknd i helgen, i Stockholm men hur smart är det att komma på det nu? Ute i god tid som vanligt..
Vi får se vad morgondagen bjuder på, jag ska iallafall sova nu, är otroligt trött! Godnatt på er! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback