Ljusare

Det är äntligen fredag eftermiddag och jag minns onsdag morgon som igår, nästan iallafall! Efter onsdag tycker jag att det blir fredag på en gång verkligen och likaså kommer måndagen fort igen..


Dagen började egentligen bra med sovmorgon och att jag hann till bussen i god tid, men sen blev det inte så bra med då moodet från gårkvällen satt kvar och sen blev det sämre när jag blir så besviken på ett upplägg på samhällen vilket gjorde mig icke så glad och det kan Maja och Jonna intyga ;) hahaha så roligt!

Det gick bättre och bättre och jag bestämde mig för att överleva dagen vilket jag ju bevisligen gjorde också, för nu sitter jag här i soffan! Sökte ännu ett jobb nyss med så det får mig att känna mig riktigt mycket bättre med. Nu ska jag väl ta tag i städningen om jag orkar! 

Ser ni hur fint väder?! Det lurar mig att det är vår tills man öppnar dörren hehe, men älskar älskar älskar det och jag hoppas ni har märkt hur mycket ljusare det är på morgonen och hur mycket längre det är ljust på kvällarna nu? Allt det där fina har vi framför oss istället för bakom, vilket är skönt att tänka!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback