Lördagen

Lördagsförmiddagen gick åt till att springa en runda på 7 km med intervaller och lite gång emellanåt, vilket gjorde mig helt slut! Jag tycker inte sådär jättebra om att speinga på förmiddagar ibland då man blir så slut i kroppen hela dagen sen! Men känlsna efteråt finns det absolut inget som slår, så nöjd!  


Resten av dagen har alltså spenderats i soffan praktiskt taget. Jag försöker verkligen på min argumenterande text om språklagstiftning, men är så trött på det här och allt bara rör ihop sig, sent ute är jag också, men det blir så när jag bara ska göra allt svårare än vad det är!
Det är lördag och jag är glad, även om mycket skulle kunna visa motsatsen, men sålänge man inte det låter det påverka en kan det inte göra det, bra va? 

Planen för ikväll är att möta Alma om en timme och dra och handla mat för att sedan gå till henne och laga den och fixa, får väl se vad som händer sedan men Mello är väl en prioritering! ;)

Hoppas ni har en fin lördag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback