Mat

Skriv inläggstext 

Det blev mycket matbilder här men mat är ju livet så varför inte?<3


Jag och Alma tog som sagt tåget till Halmstad vid tiotiden igår! Enda planen för mig var en tur till efterlängtade Pinchos, jag ÄLSKAR Pinchos mat! 
Vi bestämde oss också för att testa varsinna drinkar vilket ju var lite finare på bild än vad de smakade men helt okej!!
Jag tog en liten kebabrulle, fish and sötpotatispommes och quesadillas, SÅ gott!

Det enda jag fixk med mig hem var en blus med volangärmar, som översta bilden och lite underkläder. Men det var desto bättre för plånboken!;)
Kvällen spenderades först hos kusinerna, med även där sjukt god mat- någon avancerad kyckling, bönpasta och ruccolasallad med parmaskinka, samt citronpannacotta och godis efter det, jag var mätt hörrni! 

Dagen slutade med en sväng till Alma och sedan somnade jag snabbt hemma, så himla trött!
Idag är det söndag och jag städar lite, ska göra något försök till plugg och hjälpa till med lite saker, kanske någon träning senare, söndagar precis som de brukar vara! Nu är vi iallafall inne på sista veckan, SNART lov!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback