Mys

Dagen har spenderats först tre och en halvtimme på trafikskolan för Riskettan villet var riktigt revliga timmar faktiskt, det är härligt att diskutera med lite annat folk och jag är ännu ett litet steg närmare körkortet!

Därefter åkte jag till mina fina mormor och morfar för att äta lunch vilket jag är så tacksam för att de fixar åt mig och Albin! Det var supergott som vanligt!
Jag och Alma bestämde oss för att dra en sväng till Värnamo för lite ärenden och bara mysa idag på Alla hjärtans dag!<3 
En bästavän, utflykt, sol och bra humör kan inte bli fel! 

Vädret har ju levererat nu i två dagar och ser ut att föra även imorgon och jag älskar det! Får sån vårkänsla!!
Hoppas ni haft en fin dag ni med, Alla hjärtansdag och tisdag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback