2017

Nytt år, nya möjligheter, eller vad säger ni? 

Det är iallafall måndag och vardag igen men tyvärr jobbar inte jag när det känns som alla andra gör det! 
Så snabbt gick både jul och nyår över och snart är det väl redan påsk! ;)

Nyårsafton bar väldigt oklar men jag fixade mig och begav mig till Alma dit jag hade med mig trerätters som vi dukade upp så det kan vi tacka mamma och mormor för, så otroligt gott!<3
Därefter öppnade vi våra burkar med lappar innehållande minnen från året och galet vad vi fick flashbacks, så otroligt kul grej och jag funderar på att göra samma i år igen och då inte glömma att skriva som jag gjorde i år! Det var iallafall kanske nyårsaftons mysigaste stund! 

Innan tolvslaget precis åkte vi spontant till Gnosjö för lite firande med fler och det dörsta jag sa vid tolv var att i år fyller vi 18, känns så himla sjukt!
Kvällen slutade välsigt sent med hemgång i klackar efter en stund med andra på hemorten och jag lyckas såklart vricka till tårna, inte bra att gå på styltor! Alma sov här och igår morse kände vi mest "jaha, nu då?" Känns verkligen som ny bok nytt år nya oskrivna papper, haha! Men det äe bara livets gång!

Jag hade en bra nyårsdag också och ska väl idag försöka plugga lite kanske, behövs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback