Första 18åringen

Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 

Här över har ni lite av de senaste charmiga bilderna från kamerarullen.

Denna veckan har snart gått den också av någon anledning, jag har ju liksom haft rätt långtråkigt de flesta dagarna, eller egentligen inte men jag blir så väldigt lätt rastlös! 
Något plugg har inte blivit av förutom det lilla vi spelat in till vår valfilm, det går bra nu, hörrni! ;) naah.. men det ska gå!

Alla dagarna har vi ätit hos mormor och morfar vilket varit så tacksamt och det är mysigt att umgås lite med dem, det är inte allt för ofta det händer mitt i vardagen! Dessutom är mormors mat något av det bästa som finns!
Torsdagen kom till slut och det stod födesledagsfest på agendan, Jossa fyller redan 18 vilket är helt sjukt! Vi fyller liksom 18 i år?!! Hon hade fixat allt så bra och det blev en riktigt lyckad kväll till slut och grattis ännu en gång!!<3
Dagen idag har spenderats från halv ett till halv sex i Anderstorps idrottshall som åskådare på fotbollscup! Många kända ansikten och det blev några härliga timmar, AIF vann ju sin egen hemmacup med så det får man gratta dem för! 
Alma följde sedan med hem hit så åt vi både mat och annat gott, alltid mysigt!

Hoppas ni har et bra lov och tar vara på det! Jag har fortfarande massa värk i tårna sedan vrickningen men får hoppas det går över snart, jag vill ju kunna springa! Träningsvärken från Claras HIIT har iallafall äntligen släppt, hehe! Förövrigt har livet humöret och allt annat varit uppochnervänt och sen lite bättre igen, det är väl så det är i livet som 17!

Godnatt på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback