Rimligt

Idag fick vi helg, tänker jag! Det är studiedag imorgon vilket jag är mer än tacksam för, så välbehövligt!


Veckan har rullat på i vanlig takt med dans gånger tre och vi har kommit igång med koreografi på alla tre vilket är så kul, vecka 17 är det vi på scen!
Jag har hunnit med att ha Bamsegympa, varit på körkortsteori, ha ångest, varit lite sådär superglad då och då, stressig morgon, lyssat sönder på Super8, Go Flex, Shouf, Nån Annan och Red Lips samt försökt plugga och sovit lite för lite, lite sånna vanliga grejer som händer! Kvällen idag spenderades efter dansen hos Alma med prat om allt och ingenting och en tupplur innan jag gick hela vägen hem! Tilläggasmär att det var skönaste på länge trots att jag bästan sov och hade skoskav! Så skönt att bara gå helt själv och lyssna på Super8 och Din tid kommer, då kommer alla minnen på en gång!
Jag tänkte verkligen använda morgondagen till att plugga då det behövs, speciellt företagsekonomi inför prov nästa vecka! Vi får se om det blir en sväng till Parken på kvällen imorgon med, det är ju ändå nånting!
Matteproven vi skrev idag kan vi bara skippa att skriva om, undrar lite över hela systemet kring varför det är så viktigt med dessa orimliga potensfunktioner och ekvationer i kvadratrot..

Hoppas er vecka varit som ni önskat och att ni tar vara på era dagar, pusss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback