Tacos, biltur och funderingar

Helgen är över men än slipper jag faktiskt söndagsångest, ett litet tag till! 

Lördagen bestod av att göra så lite som möjligt fram till kl 7 då jag och Alma begav oss ner till affären och köpte det som behövdes för tacos och myskväll! 

Maten blev god och musiken och snacket samt personen ännu bättre, så himla bra!
Jag gick dock hem alldeles för sent då tiden gick så fort, men så himla skönt och tyst det var ute då, härlig känsla faktiskt!

Nu måste jag dock vända tillbaka dygnet lite! Efter några timmar tittande på lite driftande samt en tur till BK är jag hemma och tänkte sova! Sova är ju något av det bästa som finns, för då tänker man inte!
Bästa känslan är också när man kört ett hårt träningspass, cirkelträning denna gången och det känns lite överallt! Skönaste att somna så och i nybäddad säng!

Senaste tiden har jag fått så mycket insikter  alltså, samtidigt som jag verkligen inte förstår någonting om livet! Jag försöker hitta svar men trampar bara min egen cirkel av ångest! Jag känner mig besviken, fundersam och tankspridd. På vad exakt är svårt att sätta ord på, det är få som förstår exakt och jag önskar det var mer klart än vad det är. Jag önskar 17 år på jorden inte var så jobbigt, men antar att ångest alltid finns och alltid kommer finnas, man får lära sig att hantera den bara, som i Michaela Fornis bok "Jag är inte perfekt" läsvärd!
Jag vill inte ha med det i detta år, att granska mig själv hårt och undra så mycket varför, mest go with the flow, för tiden går ändå alltid och saker förändras hela tiden! 

Snart är det dags för skola igen och jag ska ha det sär fokuset jag kan ha om jag vill, för det är väl något av de få saker som faktiskt känns värt att verkligen satsa på och ändå är det så jobbigt att verkligen göra det...
Livet är en bergochdalbana hörrni, godnatt!<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback