Burgahh

Veckodagarna gå fort, de säger ju att tiden går fort när livet fallar samman? ;) Hslt på skämt åsido, livet pusslas ändå ihop något sätt så at det alltid funkar och det är väl det som är bra ändå!


Den där GPS-jobbmässan i Värnamo i onsdags blev en heldag i Värnamo centrum gårndes i affärer och mat på Rosegarden, alltså inte mycket tid på den mässan, vilket inte gjorde varken andra eller mig något alls, en riktigt mysig och spontan dag! 

Jag dansade jazz, sov och vaknade till en torsdag vilken jag hade körlektion på, direkt på morgonen och jag var förvånansvärt lugn! Efter skolan pluggade jag hela kvällen inför juridikprovet om Sraffrätt som skrevs idag! Det är skönt med den där lite nöjda känslan när det dessutom känses jobbigt innan, riktigt skönt!!
När något känns bra en stund frånjag motivation till att få resterande lektioner på dagen att bli värda sin tid, bra va? Efter skolan gjorde jag så lite som möjligt fram till Alma kom och vi tog oss ner till Sabinas där vi beställde varsinn hamburgare och satt i timmar och snackade om allt mellan himmel och jord vilket var bästa på länge!<3
Nu är snart även denna fredagen förbi och det är lördag enligt klockan! Jag ska väl försöka städa min våning och träna samt titta på Mellofinalen på kvällen, sedan jobbar jag på söndag så lite har jag väl och göra ändå, godnatt på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback